niedziela, 2 grudnia 2012

Wrażenia wczorajsze :)

Najpierw chciałabym podziękować Wam wszystkim za tak tłumne przybycie :)
Doprawdy nie spodziewałam się aż takiej frekwencji ...
Atmosfera była świetna i znów mam naładowane  akumulatory .
Znów wiem, że to co robię ma głębszy sens i że warto  !
To wrażenie spełnienia po wczorajszym dniu jest cenniejsze niż wszystko inne ...

Ale po kolei :
przygotowałyśmy dla Was nowe kroje które okazały się strzałem w dziesiątkę.
Sprawdziło sie wszystko  i S-ka i 3D i miękkie PM
Normalnie jakby na Was były szyte ;)
Trochę się jednak bałam, czy będzie wszystko dobre bo co innego testerki a zupełnie co innego klientki mające wydać ciężko zarobione pieniądze, prawda ?
Ale efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania i z tego jestem bardzo dumna !
...a co, mam z czego ;D

Często pytałyście - dlaczego jest mnie tak trudno kupić stacjonarnie, przecież chcecie a mnie prawie nigdzie nie ma ....  no cóż, temu zagadnieniu poświęcę kiedyś oddzielna notatkę bo jest z serii tych cięższych . Póki co pozostaje Wam lobbować za moimi produktami w sklepach  stacjonarnych - choć i tak wiem, że to niewiele da ;)

Na koniec chciałabym podziękować moim osobistym dziewczynom obsługującym nasze spotkanie
Były z Wami :
 Asia, Ilonka, Kasia, Hania, dwie Gosie, Beata i Grażynka jako pogotowie w nagłych sprawach przeróbkowych
Dziękuję Wam za poświęcony czas i zaangażowanie
Wiem, że zawsze mogę na Was liczyć a to jest niezwykle ważne jak się prowadzi taką firmę jak moja :))))

Nastepną taką sobotę zrobimy wiosną, chcecie ? ...
głupio pytam, wiem, że chcecie ;D






6 komentarzy:

  1. Właśnie, stacjonarnie... Na mnie każdy krój inaczej leży, teraz jakby mój obecny rozmiar robi się za mały, ale nie wiem, jaki rozmiar w jakim kroju kupić, tak bardzo chciałabym pomierzyć i mądrze coś kupić, albo dwa cosie, albo trzy... :)

    Pani Ewo, noszę już tylko Effuniaki i potrzebuję stacjonarnego sklepu w Trójmieście!

    OdpowiedzUsuń
  2. To może dziewczyny które były zdradzą co pani tam przygotowała z nowości ;) ??
    Co widziały i przymierzały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo się ciesze że spotkanie było bardzo udane
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie było prawidzie fantastyczne!
    Namierzyłam się wszystkich istniejących modeli z wszystkich okolicznych rozmiarów by całkowicie wykluczyć wątpliwości rozmiarowe uzależnione od modelu.
    Zakupiłam idealnie lezący PM (wreszcie mogę nosić miękuska bez obawy, że sięgający brody mostek ;) zrobi mi dziurę, bo PM właściwie mostka jest pozbawiony;)) - już nie mogę się doczekać kolejnych wersji kolorystycznych!
    Skusiłam się również na świetny CHP - nie mogłam sobie go odmówić, skoro leżał lepiej niż posiadane wcześniej CH i HP.
    Bardzo dziękuję za ciepliwość, pomoc w rozwianiu wszelkich wątpliwości, przeróbki przywiezionych nabytków oraz zdalne ostanikowanie mamy!
    Pozdrawiam serdecznie i już wypatruję kolejnego spotkania (może tym razem w Warszawie?) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że chcemy :) Na pewno przyjadę. Choć muszę przyznać, że dla mnie to spotkanie było takie... słodko-gorzkie :) Widziałam tyle wspaniałych staników, że aż kręciło mi się głowie. W tym dwa absolutnie genialne w stylu retro (czerwonej kokardce mówię tak!). Miękusy kapitalne! Zaskoczyła mnie i terracota, i flamenco. Nie wyjechałam z pustymi rękami :) Więc było słodko. Nie było tylko tego, co naprawdę bym chciała :) Rozumiem dlaczego, ale w środku i tak się z tym nie zgadzam. Więc było gorzko. Ale i tak jeszcze kiedyś przyjadę pomarudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A kiedy te wszystkie nowe kroje będą w sprzedaży? Właśnie uzupełniam swoją świąteczną listę chciejstw! Mam szansę kupić coś z nowości jeszcze przed świętami?

    OdpowiedzUsuń